Portfolio

Δράσεις εκπαίδευσης σε αιρετούς εκπροσώπους παραγωγικών φορέων

Εκπαίδευση στη μέθοδο σήμανσης & δημιουργίας επωνυμίας προϊόντων και υπηρεσιών (branding) των ιαματικών φυσικών πόρων Το παραδοτέο αυτό αφορά σε εκπαιδευτικά σεμινάρια σε θέματα branding τουριστικών πόρων και ειδικότερα των ιαματικών φυσικών πόρων, που θα πραγματοποιηθούν στους Δήμους Κόνιτσας, Πρέβεζας, Άρτας με στόχο την εκπαίδευση συνολικά 80 στελεχών από αιρετούς εκπροσώπους των παραγωγικών φορέων (π.χ. επιμελητήρια) και αιρετούς εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης.

Οι επιμέρους στόχοι του παρόντος παραδοτέου είναι:
 Η ενημέρωση, συμμετοχή και ενεργοποίηση των εμπλεκόμενων διαμορφωτών αποφάσεων στα ζητήματα του σχεδιασμού στον τουρισμό και ειδικότερα στο branding των ιαματικών φυσικών πόρων
 Η κατανόηση της ανάγκης σύνθεσης των επιμέρους συστατικών μερών του τουριστικού προϊόντος
 Η βελτίωση ενός συνεργατικού πνεύματος στο τοπικό και περιφερειακό επίπεδο
 Η κατανόηση του οράματος για την τουριστική ανάπτυξη όπως αποτυπώνεται στα υφιστάμενα προγραμματικά κείμενα
 Η σύνδεση του τουριστικού κλάδου στο χώρο εναλλακτικού τουρισμού με τις στρατηγικές του marketing και branding
 Η καλύτερη εξοικείωση με συμμετοχικές μεθόδους διαβούλευσης στη λήψη των αποφάσεων
 Η αναγνώριση και αξιολόγηση των ενδιαφερομένων μερών του κλάδου στην τουριστική ανάπτυξη
 Η ενημέρωση για τις σύγχρονες μεθόδους marketing & branding τόπου όσο των μεθόδων διακυβέρνησή τους υπό το πρίσμα της συμμετοχικότητας
 Η σύνδεση του ρόλου της τοπικής αυτοδιοίκησης με την επιχειρηματικότητα στον τομέα του τουρισμού και ειδικότερα της βιώσιμης εκμετάλλευσης των ιαματικών φυσικών πόρων
 Η συλλογική σχεδίαση ενός ενιαίου τουριστικού προϊόντος Ο συνολικός αριθμός σεμιναρίων είναι τέσσερα (4). Ο αριθμός εκπαιδευόμενων ανά σεμινάριο είναι είκοσι (20) και η διάρκεια ανά σεμινάριο είναι είκοσι (20) ώρες.

Παρέχονται οι παρακάτω υπηρεσίες:
 Την εκπόνηση ενός εκπαιδευτικού προγράμματος διάρκειας 20 ωρών κατάλληλα προσαρμοσμένου στο στοχοθετούμενο κοινό. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα θα παρασχεθεί ως εξής: α) πέντε εκπαιδευτικές ώρες ανά ημέρα εκπαίδευσης και β) τέσσερεις εκπαιδευτικές συναντήσεις.
 Την παροχή του αντίστοιχου εκπαιδευτικού έργου
 Τη διάθεση κατάλληλων εισηγητών, η ελάχιστη ομάδα των οποίων περιγράφεται στη ζητούμενη ομάδα έργου

 Τη διαμόρφωση και υλοποίηση ενός κατάλληλου συστήματος αξιολόγησης και την εκπόνηση μιας έκθεσης αναφοράς

 Τη διαμόρφωση και αναπαραγωγή κατάλληλα προσαρμοσμένου εκπαιδευτικού υλικού που θα διανεμηθεί σε κάθε συμμετέχοντα

Επιπλέον για κάθε εκπαιδευτικό σεμινάριο:
 Την αποστολή προσωπικής πρόσκλησης σε κάθε δυνητικό συμμετέχοντα
 Υπηρεσίες φωτογραφικής κάλυψης
 Τη διάθεση μίας (1) αίθουσας εκδηλώσεων με διάταξη: αίθουσας διδασκαλίας με έδρα εισηγητή εφόσον απαιτηθεί ανά δήμο, χωρητικότητας αντίστοιχης με τα οριζόμενα στους περιορισμούς διασποράς των της Covid -19 με δωρεών σύνδεση wi-fi
 Oπτικοακουστικό εξοπλισμό και overhead video-data projector για παρουσίαση / προβολή μέσω Η/Υ laptop

 Συγκρότηση και διανομή φακέλου ανά εκπαιδευόμενο που θα περιλαμβάνει μπλοκ, στυλό, εκπαιδευτικό υλικό σε συσκευή usb αλλά και σε έντυπη μορφή
 Γραμματεία αποτελούμενη από ένα άτομο.

Βασικές εκπαιδευτικές ενότητες κάθε σεμιναρίου είναι:
1. Παρουσίαση σκοπιμότητας του σεμιναρίου
2. Προώθηση τουριστικού προϊόντος, αναγνώριση αγορών. Ο ρόλος των ΟΤΑ και των κλαδικών φορέων
3. Μεθοδολογία εκπόνησης στρατηγικού σχεδίου προώθησης
4. Το προγραμματικό υπόβαθρο για τον κλάδο στην περιοχή
αναφοράς. Η θέση των ιαματικών φυσικών πόρων 5. Η σημασία της δικτύωσης. Συνεργασίες, ρόλοι, αρμοδιότητες. Συνήθη εμπόδια και δυσκολίες
6. Σχεδιάζοντας συλλογικά το ενιαίο τουριστικό προϊόν. Ο ρόλος των ιαματικών φυσικών πόρων
7. Υφιστάμενες στρατηγικές τουριστικής προβολής στο επίπεδο της κάθε Π.Ε. και της Περιφέρειας Ηπείρου
8. Καλές πρακτικές branding και marketing ιαματικών φυσικών πόρων στην Ελλάδα και την Ευρώπη

AltTour
Σύνδεσμος Δήμων Ιαματικών Πηγών Ελλάδας
Interreg Greece-Bulgaria 2014-2020